Babbeltje met Vlamingen in Zuid-Frankrijk Babbeltje met Vlamingen in Zuid-Frankrijk
Een forum waar Vlamingen in Frankrijk met vragen,suggesties, ideeën...terechtkunnen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

vraagje

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Babbeltje met Vlamingen in Zuid-Frankrijk -> Met tips of vragen kunnen jullie hier terecht
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jvs

BerichtGeplaatst: 27-05-2009 22:09    Onderwerp: vraagje Reageren met citaat

hallo hier zo
een misschien ietwat vreemde vraag van mij maar, ik zou graag eens willen weten of er in zuid frankrijk meer bepaald het alpengebied/ midi pyrinee's vraag is naar schilders decorateurs?
ons idee om naar frankrijk uit te wijken krijgt stilaan meer en meer de bovenhand maar het financieele gedeelte zit niet echt mee Embarassed
ik zal uiteraard werk moeten kunnen vinden ofwel als zelfstandige aan de slag moeten kunnen maar twijfel of er ginder wel vraag is naar zulke vaklui
de streek is me bekend door vakanties die ik er doorbracht maar hoe de arbeidsmarkt daar is .....geen idee

kan iemand me uit mijn droom verlossen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jvs

BerichtGeplaatst: 01-06-2009 9:20    Onderwerp: Reageren met citaat

spijtig dat er hier niemand komt op dit forum, en er geen antwoorden komen op vragen zou anders wel een leuk en handig forum kunnen zijn...

spijtig....
Terug naar boven
sasmvd
Site Admin

BerichtGeplaatst: 02-06-2009 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb niet geantwoord omdat ik er eigenlijk niets van af weet. Werk is hier zeker niet makkelijker te vinden dan in België, de lonen liggen lager. Zelfstandig is vrees ik ook niet echt makkelijk, veel administratieve rompslomp en hoe het met klanten zit kan ik echt niet zeggen. Of er vraag is voor jouw branche...
Zo, je ziet, ver kan ik je niet helpen.
Groetjes uit Toulouse
http://vlamingeninzuidfrankrijk2.blogspot.com
vlamingen.zuid-frankrijk@hotmail.com
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
jvs

BerichtGeplaatst: 03-06-2009 7:09    Onderwerp: Reageren met citaat

toch bedankt voor je antwoordje

terug met beide voetjes op de grond Very Happy
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Babbeltje met Vlamingen in Zuid-Frankrijk -> Met tips of vragen kunnen jullie hier terecht Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: