| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
jvs
|
Geplaatst: 27-05-2009 22:09 Onderwerp: vraagje |
|
|
hallo hier zo
een misschien ietwat vreemde vraag van mij maar, ik zou graag eens willen weten of er in zuid frankrijk meer bepaald het alpengebied/ midi pyrinee's vraag is naar schilders decorateurs?
ons idee om naar frankrijk uit te wijken krijgt stilaan meer en meer de bovenhand maar het financieele gedeelte zit niet echt mee
ik zal uiteraard werk moeten kunnen vinden ofwel als zelfstandige aan de slag moeten kunnen maar twijfel of er ginder wel vraag is naar zulke vaklui
de streek is me bekend door vakanties die ik er doorbracht maar hoe de arbeidsmarkt daar is .....geen idee
kan iemand me uit mijn droom verlossen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jvs
|
Geplaatst: 01-06-2009 9:20 Onderwerp: |
|
|
spijtig dat er hier niemand komt op dit forum, en er geen antwoorden komen op vragen zou anders wel een leuk en handig forum kunnen zijn...
spijtig.... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sasmvd Site Admin

Geregistreerd op: 08 Dec 2007 Berichten: 56 Woonplaats: Toulouse-Frankrijk
|
Geplaatst: 02-06-2009 18:50 Onderwerp: |
|
|
Ik heb niet geantwoord omdat ik er eigenlijk niets van af weet. Werk is hier zeker niet makkelijker te vinden dan in België, de lonen liggen lager. Zelfstandig is vrees ik ook niet echt makkelijk, veel administratieve rompslomp en hoe het met klanten zit kan ik echt niet zeggen. Of er vraag is voor jouw branche...
Zo, je ziet, ver kan ik je niet helpen.
Groetjes uit Toulouse _________________ Saskia
VIW-vertegenwoordigster( www.viw.be )
Voorzitster van de "Amicale belge en Midi-Pyrénées" ( http://amicalebelge-mp.blogspot.com )
http://vlamingeninzuidfrankrijk2.blogspot.com
vlamingen.zuid-frankrijk@hotmail.com |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jvs
|
Geplaatst: 03-06-2009 7:09 Onderwerp: |
|
|
toch bedankt voor je antwoordje