| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Kristelfr
|
Geplaatst: 11-08-2008 14:49 Onderwerp: Franse verf? |
|
|
Hallo allen
Door de streek waar we wonen en door ons werk, komen we veel in contact met de Engelstalige medemens. Als het dan over bouwen en verbouwen gaat, hoor ik steeds maar weer klachten over de Franse verf.
Nu we zelf volop in de (ver)bouw zitten, moet ik ook stilaan gaan denken over afwerking, en dus ook verf.
Wat zijn jullie ervaringen met Franse verf, nog tips over merken en winkels? Ik weet dat iemand uit de streek alles schildert met buitenverf, maar dat kan volgens mij niet de bedoeling zijn...
Alvast bedankt!
Kristel _________________ www.danoz.nu voor het werk of www.weblook.be voor de fun! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
karine
Geregistreerd op: 30 Jan 2008 Berichten: 9 Woonplaats: weldra nabij Bagnères-de-Bigorre 65200
|
Geplaatst: 11-08-2008 16:59 Onderwerp: verf |
|
|
In België hebben wij liters Dulux (met de verfmengmachine) gebruikt. In Frankrijk is die ook te krijgen http://www.duluxvalentine.com . In Foix bij Bricomarche en in Pamier mr Bricolage . Goede ervaring mee, in Frankrijk heb ik ze nog niet kunnen uittesten.
succes
Karine _________________ Carpe diem |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Aimerlesud
Geregistreerd op: 10 Dec 2007 Berichten: 26 Woonplaats: 46140 Albas - Cénac (LOT)
|
Geplaatst: 21-08-2008 7:34 Onderwerp: Verf |
|
|
Dag Kristel,
raad van een professionele schilder (mijn man) :
Valentine dulux is heel goeie verf, heel mat en heel goed dekkend.
Wij kochten ook verf bij Bricodepot (merk Renaulac) en zijn daar ook heel tevreden over.
Prijs-kwaliteit, een heel goeie aanrader.
Aarzel niet om bijkomende vragen te stellen, indien nodig.
Groeten, regine. _________________ Doucement le matin et pas trop vite l'après-midi... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
karine
Geregistreerd op: 30 Jan 2008 Berichten: 9 Woonplaats: weldra nabij Bagnères-de-Bigorre 65200
|
Geplaatst: 21-08-2008 22:15 Onderwerp: thx voor de tip |
|
|
Hallo Regine,
die tip nemen we mee, in Tarbes hebben we ook een Bricodepot.
Het is toch altijd zoeken naar alternatieve voor dingen die we gewoon zijn in België.
groetjes Karine _________________ Carpe diem |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristelfr
|
Geplaatst: 27-08-2008 15:46 Onderwerp: |
|
|
Dank allen! Dulux is idd sinds kort hier ook in de brico winkels te verkrijgen. Zag trouwens pas ook iets wat leek op Histor verf, althans de Colores del Mundo reeks van Histor.
Denk dat ik toch maar voor de Dulux ga Vind schilderen niet erg, maar dezelfde muur 3 lagen schilderen wel! _________________ www.danoz.nu voor het werk of www.weblook.be voor de fun! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|