|
Babbeltje met Vlamingen in Zuid-Frankrijk Een forum waar Vlamingen in Frankrijk met vragen,suggesties, ideeën...terechtkunnen
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
koen
|
Geplaatst: 31-05-2008 6:15 Onderwerp: U"taupe"ia |
|
|
Beste vrienden,
Met enige trots kan ik jullie vertellen dat sedert enkele dagen mijn terrein mollenvrij is!!!!
Na veel geexperimenteert te hebben met van alles en nog wat, bleek mijn redding te liggen in de "détaupeur". Dit is een toestelletje wat werkt met "pétards" , een lichte dosis springstof die men in de gang plaatst en via een stamper, die de mol omhoogduwt bij het dichtmaken van de blootgelegde gang, tot ontploffing wordt gebracht. Het is niet echt een goedkoop toestel, 64 euro - Gamm Vert, maar het werkt!
Verder heb ik ook nog enkele van die jongens eigenhandig te grazen genomen.
Misschien niet echt diervriendelijk, maar toch een hoop werk gespaard bij het maaien.
Tip : laat steeds de dode mol achter in de gang, anders nemen andere mollen hem direkt in gebruik.
Grtz |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|