Babbeltje met Vlamingen in Zuid-Frankrijk Babbeltje met Vlamingen in Zuid-Frankrijk
Een forum waar Vlamingen in Frankrijk met vragen,suggesties, ideeën...terechtkunnen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

U"taupe"ia

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Babbeltje met Vlamingen in Zuid-Frankrijk -> Diverse vragen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
koen

BerichtGeplaatst: 31-05-2008 6:15    Onderwerp: U"taupe"ia Reageren met citaat

Beste vrienden,
Met enige trots kan ik jullie vertellen dat sedert enkele dagen mijn terrein mollenvrij is!!!!
Na veel geexperimenteert te hebben met van alles en nog wat, bleek mijn redding te liggen in de "détaupeur". Dit is een toestelletje wat werkt met "pétards" , een lichte dosis springstof die men in de gang plaatst en via een stamper, die de mol omhoogduwt bij het dichtmaken van de blootgelegde gang, tot ontploffing wordt gebracht. Het is niet echt een goedkoop toestel, 64 euro - Gamm Vert, maar het werkt!
Verder heb ik ook nog enkele van die jongens eigenhandig te grazen genomen.
Misschien niet echt diervriendelijk, maar toch een hoop werk gespaard bij het maaien.
Tip : laat steeds de dode mol achter in de gang, anders nemen andere mollen hem direkt in gebruik.
Grtz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Babbeltje met Vlamingen in Zuid-Frankrijk -> Diverse vragen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: