|
Babbeltje met Vlamingen in Zuid-Frankrijk Een forum waar Vlamingen in Frankrijk met vragen,suggesties, ideeën...terechtkunnen
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Marc Dufraing
Geregistreerd op: 12 Dec 2007 Berichten: 10 Woonplaats: Anan in FR - Mol in België
|
Geplaatst: 07-01-2008 12:53 Onderwerp: zand zwembadfilter |
|
|
Vorig jaar heb ik mij, na de zomer, een nieuwe grote degelijke filter aangekocht voor het opzetzwembad. Deze filter dient gevuld te worden met een speciale soort zand. Ik ben nu op zoek naar een firma/leverancier die dit in Frankrijk, liefst in de buurt van L'Isle en Dodon (of ten ZW van Toulouse) heeft zodat ik het daar kan aankopen. Anders ben ik genoodzaakt van het vanuit België mee te brengen en daar het toch gaat over minimaal 70 kg ....
Alle tips zijn welkom!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Aimerlesud
Geregistreerd op: 10 Dec 2007 Berichten: 26 Woonplaats: 46140 Albas - Cénac (LOT)
|
Geplaatst: 07-01-2008 18:25 Onderwerp: zand voor zwembadfilter |
|
|
Dag Marc,
Het speciale zand voor een zwembadfilter is in elke degelijke zwembadwinkel in Zuid-Frankrijk verkrijgbaar ( Hydro Sud...) alsook bij Point P, of bij Castorama, of Leroy Merlin. Wel uitdrukkelijk vermelden dat je zand voor zwembadfilter verlangt, en dus geen gewoon zand.
Succes ! Jean-Pierre in de Lot. _________________ Doucement le matin et pas trop vite l'après-midi... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|