|
Babbeltje met Vlamingen in Zuid-Frankrijk Een forum waar Vlamingen in Frankrijk met vragen,suggesties, ideeën...terechtkunnen
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Patsy
Geregistreerd op: 06 Feb 2009 Berichten: 5 Woonplaats: 47600, Lasserre
|
Geplaatst: 28-12-2009 20:02 Onderwerp: Auriège |
|
|
Vanaf 1 januari 2010 sta ik ter beschikking van iedereen die eens een atelier de beauté wil geven bij haar/hem thuis.
U nodigt 3à4 vriendinnen uit en ik doe de rest. Iedereen krijgt een mini gelaatsverzorging en kan kennis maken met de produkten van Auriège.
www.auriege.fr of www.auriege.be want wij zijn ook in België aktief alsook in nog 18 andere landen.
Auriège staat voor kwalitatief hoogstaande verzorgingsprodukten voor de ganse familie. Met reeds 40 jaar ervaring in de natuurlijke cosmetica met produkten die niet op dieren werden getest. Auriège kreeg in het verleden reeds 7 "Prix de l'Innovation au Congrès International de l'Esthétique à Paris".
Voor verdere inlichtingen en/of afspraak kan u me bereiken op tel nr
06/76.60.11.64 of via mail patsy_polfliet@hotmail.com
Regio Lot-et-Garonne en Gers
_________________ Carpe diem |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|