|
Babbeltje met Vlamingen in Zuid-Frankrijk Een forum waar Vlamingen in Frankrijk met vragen,suggesties, ideeën...terechtkunnen
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Noël Pierlot
|
Geplaatst: 07-11-2009 12:08 Onderwerp: Ryanair is goedkoop, taxi naar aëroport duur |
|
|
Hallo, ryanair is geweldig, maar in de luchthaven geraken is een probleem. Ik woon in Leucate Plage en de enkele buren , die ik heb zijn natuurlijk juist niet beschikbaar, als ik naar België vertrek met het vliegtuig.
Ik moet 3 bussen nemen, moet voor 18u vertrekken, wil ik de laatste bus halen en het vliegtuig vertrekt soms na 21u.
Het toppunt is dat ik vanop mijn terras de vliegers zie landen (20 km).
De auto achterlaten in de vlieghaven is ook al zeer duur en toch onbewaakt en ze zijn niet verantwoordelijk !!!
Ik vat het idee op om gratis mensen van en naar de luchthaven van Perpignan te brengen in de hoop, dat wanneer ikzelf deze sevice nodig heb, ik op vervoer kan rekenen. Ik vlieg zo'n 4 à 5 keer per jaar naar België. _________________ Noël
11370 Leucate Plage |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Praline
|
Geplaatst: 10-11-2009 21:27 Onderwerp: |
|
|
Is er geen taxi-bedrijf bij U in de buurt ?
Want vaak vallen die prijzen nog wel mee.
Succes ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Noël Pierlot
|
Geplaatst: 10-11-2009 22:53 Onderwerp: taxi |
|
|
€ 50 heen en nog eens € 50 terug, dat betaalde ik verleden week.
Ik vind dit zeer duur. _________________ Noël
11370 Leucate Plage |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|