| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Dimi Site Admin

Geregistreerd op: 11 Dec 2007 Berichten: 41 Woonplaats: Mascarville (31)
|
Geplaatst: 07-02-2008 16:52 Onderwerp: Autoverzekering |
|
|
Ben momenteel bezig mijn franse nummerplaten aan te vragen zodat ik met mijn eigen Clioke kan blijven rijden...pfff (wat een administratie).
Christophe heeft zijn autoverzekering bij Eurofil, maar die weigeren mij gewoon omdat ik nog géén historie in Frankrijk heb. Kan dat zomaar?
Tot zover een eengemaakt Europa
Ondertussen zullen we dus maar verder zoeken zeker naar een verzekering (en naar één die mijn bonus/malus 0 in acht neemt).
Kunnen jullie er mij eentje aanraden?
Alvast nen dikke merci
Dimi _________________ " Par la rue «Plus tard», on arrive à la place «Jamais». " |
|
| Terug naar boven |
|
 |
koen
|
Geplaatst: 07-02-2008 20:12 Onderwerp: verzekering |
|
|
Voor mij was de voordeligste optie Credit Agricole. Het was wel voor de wagen van mijn vrouw en aangezien dit de enige wagen is die op onze naam staat, hebben ze zelfs mijn bonus/malus 0 overgenomen voor mijn vrouw. Moet wel zeggen, heb blauwe ogen, misschien zijn ze daarvoor gevallen.
Succes |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dimi Site Admin

|
Geplaatst: 08-02-2008 19:13 Onderwerp: |
|
|
Merciekes Koen, ...
Kristel uit den Ariège liet me ook al weten dat het CA hiervan geen problemen maakt .. dus zullen we ons daar is gaan informeren  _________________ " Par la rue «Plus tard», on arrive à la place «Jamais». " |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Marc Dufraing
Geregistreerd op: 12 Dec 2007 Berichten: 10 Woonplaats: Anan in FR - Mol in België
|
Geplaatst: 09-02-2008 12:46 Onderwerp: autoverzekering |
|
|
Je kan eventueel ook eens informeren bij de makelaar (nederlandssprekend) waar ik mijn brandverzekering heb:
Philippe Schreinemachers te Eauze - philip@insurance.fr
Laat her resultaat maar weten - is waarschijnlijk ook interessant voor mezelf binnen een aantal jaren. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dimi Site Admin

|
Geplaatst: 24-03-2008 14:49 Onderwerp: Direct assurances |
|
|
'k Heb mijn wagen bij Direct Assurances verzekerd.
Ze waren de goedkoopste verzekeraar (via een vergelijkende website) en maakten er geen probleem van dat ik een Belg was (wat voor Eurofil onoverkomelijk bleek). _________________ " Par la rue «Plus tard», on arrive à la place «Jamais». " |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Aimerlesud
Geregistreerd op: 10 Dec 2007 Berichten: 26 Woonplaats: 46140 Albas - Cénac (LOT)
|
Geplaatst: 25-03-2008 14:45 Onderwerp: Franse nummerplaat , is nummer van departement nog vermeld ? |
|
|
Dag Dimi,
Ik las dat jij onlangs Franse nummerplaat hebt aangevraagd.
Ik hoorde in de media dat de vermelding van het departement in de nummerplaat ( nl. de 2 laatste cijfers ) zou afgeschaft worden.
Is dit al het geval ?
Groeten uit de Lot,
Regine _________________ Doucement le matin et pas trop vite l'après-midi... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dimi Site Admin

|
Geplaatst: 25-03-2008 20:12 Onderwerp: |
|
|
Hey Régine,
Neen, ik heb nog een 31 op mijn nummerplaat staan
Da's pas vanaf 1 januari 2009 dat ze het departementsnummer gaan afschaffen.
Groetjes uit het uitgeregende Toulouse
Dimi _________________ " Par la rue «Plus tard», on arrive à la place «Jamais». " |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|