|
Babbeltje met Vlamingen in Zuid-Frankrijk Een forum waar Vlamingen in Frankrijk met vragen,suggesties, ideeën...terechtkunnen
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Marc Dufraing
Geregistreerd op: 12 Dec 2007 Berichten: 10 Woonplaats: Anan in FR - Mol in België
|
Geplaatst: 13-12-2007 11:31 Onderwerp: lege camionet |
|
|
Ongeveer 4x per jaar doe ik de rit vanuit Belgie naar Z-Fr met telkens een vol geladen camionet met allerlei spullen voor mijn huis (meubels, gereedschap, bouwmateriaal, ...) en ben ik afgeladen vol.
De terugrit doe ik echter iedere keer met een bijna lege camionet. Dit is echter vrij zinloos - iedere keer is er het dieselverbruik, de péage, ...
Zijn er misschien tips om goederen te vervoeren om op deze manier de kosten van het transport te doen dalen?
Ik had zelf al gedacht aan het aankopen van wijn, armagnac maar hier zijn wel enkele risico's aan verbonden. Hebben de VL in Z-Fr misschien goederen die naar B moeten gebracht worden?
Andere suggesties??? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|