Babbeltje met Vlamingen in Zuid-Frankrijk Babbeltje met Vlamingen in Zuid-Frankrijk
Een forum waar Vlamingen in Frankrijk met vragen,suggesties, ideeën...terechtkunnen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

lege camionet

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Babbeltje met Vlamingen in Zuid-Frankrijk -> Meldpunt voor trajecten tussen België en Frankrijk...
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Marc Dufraing

BerichtGeplaatst: 13-12-2007 11:31    Onderwerp: lege camionet Reageren met citaat

Ongeveer 4x per jaar doe ik de rit vanuit Belgie naar Z-Fr met telkens een vol geladen camionet met allerlei spullen voor mijn huis (meubels, gereedschap, bouwmateriaal, ...) en ben ik afgeladen vol.
De terugrit doe ik echter iedere keer met een bijna lege camionet. Dit is echter vrij zinloos - iedere keer is er het dieselverbruik, de péage, ...
Zijn er misschien tips om goederen te vervoeren om op deze manier de kosten van het transport te doen dalen?
Ik had zelf al gedacht aan het aankopen van wijn, armagnac maar hier zijn wel enkele risico's aan verbonden. Hebben de VL in Z-Fr misschien goederen die naar B moeten gebracht worden?
Andere suggesties???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Babbeltje met Vlamingen in Zuid-Frankrijk -> Meldpunt voor trajecten tussen België en Frankrijk... Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: